נסו לחשוב על כלב שמפחד….
כלב שלחוץ מאנשים, מכלבים. רק אתכם הוא מכיר בסביבה בה אתם מטיילים ולכן אתם המקום הכי בטוח שיש לו.
הוא על רצועה….מוגבל וחשוף. אבל הוא מרגיש מאויים. הוא גם מרגיש שאתם לא אלו שתוכלו להגן עליו כי זה מה שמערכת היחסים שלכם לימדה אותו….אתם לא מספיק מנהיגי להקה….לא מקור לביטחון.
אז אין לו ברירה….
הוא לומד להרחיק סכנות לעצמו.
הוא לא מגן עלכם….הוא פשוט מנסה לשרוד את הארוע.
יש לך כלב שתוקף? בדקו את הסיבה
אז הפתרון הוא בראש ובראשונה ללמד אותו לא לפחד…. ואז בואו נדבר על המנהיגות שלכם….
אותו תחושה שלו שיש לו על מי לסמוך.
האם כלבים יכולים לאכול עגבניות?
הכלב שלך תוקף ואתם ממש מתבאסים לצאת איתו? מרגישים שהוא הפך להיות בעל הדעה? בוא נעזור לו….גם לו לא כיף. הכנסו לתוכנית לפתרון בעיות התנהגות:



