כלבים לא משקרים,
יחסים זה כל הסיפור.

הרצאה שהיא חובה לארגונים ששואפים לשפר מערכות יחסים!

לאחר שנים של עבודה מסורה עם אנשים וכלבים, שי רצר מאמן כלבים מוערך וותיק, הפיק תובנות מדהימות בנוגע למערכות יחסים בין אנשים לאנשים במקומות עבודה. את התובנות הללו הוא מעבר בהרצאה סוחפת לארגונים.

תתפלאו, החברים שלנו על 4 יכולים ללמד אותנו הרבה על מערכות יחסים אפקטיביות ותקשורת נפלאה עם עצמנו והסביבה!

שיפור התקשורת מאפשר לארגונים להפוך את המנהלים והעובדים שלהם לטובים יותר, לשפר את השיח בין הלקוחות ולהעניק להם הזדמנות ליהנות ממערכות יחסים טובות יותר עם עצמם, הילדים, בני הזוג ולשפר קשרים חברתיים.

אל תפספסו את ההרצאה הזאת!

למי ההרצאה מתאימה?

אז מה יהיה לנו?

ממש על קצה המזלג, כי את התשוקה המופלאה שחווים המשתתפים קשה להעביר במילים!

ללא מודלים

מקבלים כלים להפוך למנהלים ועובדים טובים יותר.

הצלחות

נלמד איך להצליח ולבדל את עצמנו בעולם תחרותי.

בניית אמון

דרך מערכת יחסים אנושים נבנה אמון אצל הצד השני.

משברים

לשפר את מערכת היחסים גם כשמגיעים לקצה וחווים משבר.

נדבר גם על היכולת של החברים שלנו על 4 ללמד אותנו על בניית מערכות יחסים טובות ביננו לבין עצמנו והסובבים אותנו, ואיך עבודת שיקום של כלבים מורכבת קשורה למערכות יחסים רגישות ומה היא מלמדת אותנו. בנוסף, נדבר על ההתמודדות עם קשיים ואיך היא מציפה את כל מה שקשה לנו עם עצמנו, עם המסגרות החברתיות ואיך היא מהווה שיקוף למערכות היחסים האנושיות שלנו.

אפשר להציץ!

למה דווקא ההרצאה הזאת?

נעים להכיר, שי רצר.

מאלף כלבים בונה מנהיגות ומרצה. לאחר שנים של ניהול עסקי בכיר בארגונים שונים וכמנכ“ל עמותה המצילה בעלי חיים, בחרתי בדרך חדשה של שילוב אהבה ישנה לכלבים, ליכולות ולידע בעבודה עם אנשים. את ההרצאה בניתי במטרה לשלב בין מערכות יחסים של חברנו על 4 לבין אנשים.

ההרצאה זוכה לתגובות מופלאות ולשינויים אמיתיים, תודות לכלים אותם מקבלים המשתתפים והיישום שלהם לאחר ההרצאה בעבודה ובחייהם האישיים.

מה המשתתפים מספרים על ההרצאה?

יש לך שאלה?

Scroll to Top