איך להרגיל את הכלב שלי לרעש זיקוקי דינור

שנייה לפני יום העצמאות בואו נדבר על היום הזה שרבים מהכלבים שלנו חווים סטרס גדול ובורחים מהבית. קופצים מעל הגדר בכוחות סופר על ופשוט רצים. שרוטטים ומריירים לנו מתחת לשולחן מפחד.

יום קשה לכלבים שלא הורגלו לרעש החזק הזה שמופיע פתאום. זה לא חייב להיות כך….אפשר להרגיל אותם לרעש הזה ולהוריד את סף הרגישות שלהם אליו. הדרך היא פשוטה ויעילה…לאמן את המח לעבד את הרעש הזה בצורה אחרת…חיובית.

איך עושים את זה?

1. שבו עם הכלב שלכם ופתחו בyou tube לדוגמא רעש של זיקוקי דינור….אבל ממש חלש. 2. שימו play והתחילו לפנק את הכלב שלכם באוכל טעים. 3. לחצו stop והפסיקו להאכיל. 4. הגבירו את הווליום מעט וחזרו על הפעולה. 5. ושוב. 6. ושוב. המשיכו לתרגל לאט ובעקביות והמשיכו להגביר ווליום כל עוד הכלב שלכם נשאר אדיש אליו. שימו לב שאנחנו פשוט מאמנים את המוח שלו להתבונן על הרעש הזה בדרך חיובית. פשוט בונים האסוציאציה חיובית לרעש חזק מסוים שאולי כבר מלחיץ אותו.

חשבו לרגע מה יקרה כשתגיעו לפול ווליום רעש זיקוקים בבית ותלחצו על כפתור ה stop…..הכלב שלכם יסתכל עלכם מאוכזב ויגיד לכם……לחץ play אח שלי…..תן ב play. למה? כי מבחינתו לפתע רעש זיקוקי דינור מסמל חוויה נעימה.

עכשיו אתם יכולים להנות ביחד ממופי זיקוקי דינור במרפסת ביתכם בלי לנעול את הבית על תריסיו וחלונותיו.

 

מוזמנים לשתף

חיפוש

מאמרים נוספים

פאזל אוכל

מי לא אוהב פאזלים?

משחק בו מחביאים את האוכל או החטיפים במקומות סודיים שהכלב צריך להזיז, להרים ולרחרח את דרכו אלהם.

תנו להם שעות של פעילות מנטלית מהנה

9.99 $ בלבד(לא כולל דמי משלוח)

רוצים להיות מחוברים אלי?

הישארו מעודכנים ומחוברים אלי ולעשייה היומיומית שלי עם כלבים, דרך הניוזלטר שלי שיתן מידע על גידול הכלב שלכם. הדרכות שיעזרו לכם להיות בעלי כלבים טובים יותר באמצעות: טיפים, הדרכות, מחקרים ומוצרים התנהגותיים יחודיים מהעולם.

הכניסו את כתובת המייל שלכם ואנחנו מחוברים.

    מאמרים נוספים

    יש לך שאלה?

    Scroll to Top