איך להתמודד עם גור כלבים בוכה בלילה, ולמה הוא לא בוכה ביום

גור כלבים הבוכה בלילה הוא מצב די שכיח, במיוחד בתקופה שבה הוא מתאקלם לביתו החדש, תקופה שעלולה להיות מלווה בחרדה מסוימת. המשיכו לקרוא, וגלו מה הסיבות לכך, ומה תוכלו לעשות כדי להרגיע את הגור שלכם.

למה הגור בוכה בלילה?

גור צעיר עשוי לרצות להיות לצידכם בכל רגע נתון. הסיבה לכך היא, שכלבים הם חיה חברותית שזקוקה לחברה. במהלך שנת חייהם הראשונה, הגורים לא אוהבים להישאר לבד לאורך זמן, ואפילו גיחה קצרה לחדר הסמוך עלולה לגרום להם לתהות בדאגה, לאן נעלמתם. על אחת כמה וכמה שמדובר בשעות הלילה – הגור שלכם עלול להיות חרד. מסיבה זו גור כלבים הבוכה בלילה הוא תופעה שכיחה למדי, שצריך לטפל בה בזהירות ובסבלנות.

למה גור כלבים בוכה בלילה ולא בשעות היום?

במהלך הלילה הגור עלול להרגיש פגיע, במיוחד אם הוא נשאר לבדו. גור כלבים בוכה בלילה כי הוא זקוק לחברה ולנחמה. הוא עשוי לבכות גם מפני שהוא צריך להתרוקן, ולכן חשוב לדאוג לו לשגרת יציאות קבועה, ולספק לו טריטוריה לעשיית צרכים גם בתיחום שלו בבית, אליו הוא יודע שהוא יכול ללכת בשעות הלילה.

האם זה בסדר להניח לגור לבכות במהלך הלילה?

בעוד שישנן אסכולות שונות בהתייחסותן לסוגיה זו, מומחים רבים, ביניהם וטרינרים, מאלפי גורים, המעבירים קורס אילוף גורים ועוד, סבורים שאסור להניח לגור לבכות, שכן זה עלול להגביר את החרדה שלו ולהוביל לבעיות התנהגותיות אחרות, ביניהן בעיות הקשורות לפרידה לדוגמה.

איך מרגיעים גור שבוכה בשעות הלילה?

גור שמגיע לראשונה לביתכם יכול למצוא נחמה רבה אם תישנו לצד התיחום שלו כשבוע על מנת להרגילו לסביבה החדשה כשהלהקה נמצאת לצידו

איך למנוע מהגור לבכות בתיחום?

הרגילו אותו לשינה בתיחום שלו כאשר בשבוע הראשון אתם תומכים בסטרס שנוצר כתוצאה מהניתוק מאימו והסביבה החדשה. חזקו אותו על עשיית צרכים במקום הייעודי בתוך התיחום כלבים הינם חיה נקייה וזקוקה לסביבת חיים נקייה ועל כן…החליפו את המשטח בו הוא עושה את צרכיו לעיתים קרובות. בנושא בנושא אילוף גורים לצרכים מומלץ להתייעץ עם מאלף כלבים מקצועי

כמה זמן הגור עלול לבכות במהלך הלילה?

אם תניחו לגור לבכות, סביר להניח שהוא יפסיק בשלב כלשהו, אבל זה לא בהכרח יהיה לטובתו. מה שהכי חשוב הוא, שהגור ידע שאתם בסביבה. הבכי הלילי שלו עשוי לחלוף תוך זמן קצר, ובמהרה הוא ירגיש בטוח יותר בביתו החדש.

מה לעשות כאשר הגור בוכה בלילה?

להבדיל מאילוף כלב נושך או תוקפני, הדרך הכי טובה להתמודד עם גור שבוכה במהלך הלילה היא להיענות לצרכיו. אם הוא בוכה בשל חרדה, קצת יחס וחום מצדכם עשויים להועיל ולסייע בחזרתו לישון. אם הוא צריך להתרוקן, כדאי לאפשר לו זאת במקום היעודי בתיחום עד לכשתתפתח שגרת יציאות קבועה. היו סבלנים.

עם זאת, הגור שלכם עשוי ליילל לפעמים בשביל תשומת לב. ככל שתכירו אותו טוב יותר, תדעו לזהות מתי עליכם להגיב ומה לעשות. בדיוק כמו תינוק, הגור שלכם יצטרך ללמוד לישון כל הלילה, וזה חלק ממה שעליכם ללמד אותו כבעליו במסגרת חינוך כלבים. לרוע המזל, זה אחד הקשיים שעליכם להתמודד איתם כשאתם מביאים גור צעיר הביתה. החדשות הטובות הן, שלמרות שזה עשוי לקחת זמן מה, זה זמני.

מוזמנים לשתף

חיפוש

מאמרים נוספים

פאזל אוכל

מי לא אוהב פאזלים?

משחק בו מחביאים את האוכל או החטיפים במקומות סודיים שהכלב צריך להזיז, להרים ולרחרח את דרכו אלהם.

תנו להם שעות של פעילות מנטלית מהנה

9.99 $ בלבד(לא כולל דמי משלוח)

רוצים להיות מחוברים אלי?

הישארו מעודכנים ומחוברים אלי ולעשייה היומיומית שלי עם כלבים, דרך הניוזלטר שלי שיתן מידע על גידול הכלב שלכם. הדרכות שיעזרו לכם להיות בעלי כלבים טובים יותר באמצעות: טיפים, הדרכות, מחקרים ומוצרים התנהגותיים יחודיים מהעולם.

הכניסו את כתובת המייל שלכם ואנחנו מחוברים.

    מאמרים נוספים

    יש לך שאלה?

    Scroll to Top