למה הכלב שלכם נתקע בטיולים?

מה הכלב שלי נתקע בטיולים
מי לא מכיר את זה?
יוצא לטיול בטוב….נשבע בטוב….רוצה לתת לכלב שלי מהנות, לרחרח, ללכת. ככה לשחרר והוא? אחרי כמה מטרים פשוט מוריד את ישבנו לרצפה וממאן לזוז.
הנטייה שלנו זה ״לשלוט בסיטואציה״ ולהגיד לו דרך הרצועה….יאלללה….זזנו.
מספר סיבות לתקיעות הזו….:
1. הכלב שלכם פשוט חושש….חושש להיות שם, חושש ממשהו בחוץ. זה יכול להיות רעש, כלבים, מרזב, דגל מתנפנף, לילה או השתקפות של שלוליות….ואלללה….ראיתי כבר הכל(כולל הכלב הפרטי שלי ששונא ללכת על רטוב)
מה עושים?
טוב, אין פתרון כאן ועכשיו וצריך תוכנית עבודה שיקומית בשביל לקחת אחריות על ההגדרה של הכלב שלכם לסיטואציה. זה הרבה יותר גדול מהטיול שלכם…יש לכם כלב שחי בעולם הזה עם חשש.
מה לא עושים?
לא גוררים אותו לכיוון. הוא הרי אמר לכם אבאלה או אמאלה….מפחיד אותי שם. ואתם בתמורה עניתם לו דרך הרצועה….יאלללה. סתום את הפה ובוא.
2. גירוי גבוה ורצון לעשות משהו אחר כגן גינת כלבים, לרחרח משהו, לפגוש מישהו או ללכת לכיוון השני.
הגיוני לא?גם לכלבים שלנו יש רצונות והטיול בכלל הוא בשבילם אז בחייאת אם לא אכפת לכם תזרמו….כיף לראות אותם שמחים(אלא אם כן גם לכם יש באותו טיול אג׳נדה ואז מדובר על סמכות שאין לכם על הרצון או הגירוי של הכלב שלכם)
מה עושים?
נהנים לראות איך הכלב שלכם חושב וזורמים איתו….מבטיח טיול מרתק.
מה לא עושים?
לא גוררים אותו על הרצפה כי אתם גדולים וחזקים ובונים איתי תוכנית סמכות שתסדיר את מערכת היחסים שלכם כי תקיעות בטיול מתוך רצון קשיח של הכלב שלכם זה רק סימפטום להמון דברים אחרים.
הכלב שלכם לא מדבר עברית אבל בהחלט מדבר אלכם כמו שהוא יודע….אם רק תקשיבו מתוך רצון תוכלו להבין מסרים והשתפר עבורו. מבטיח שאם תעשו את המאמץ הזה הוא ישתפר לגמרי עבורכם.
 
 

מוזמנים לשתף

חיפוש

מאמרים נוספים

פאזל אוכל

מי לא אוהב פאזלים?

משחק בו מחביאים את האוכל או החטיפים במקומות סודיים שהכלב צריך להזיז, להרים ולרחרח את דרכו אלהם.

תנו להם שעות של פעילות מנטלית מהנה

9.99 $ בלבד(לא כולל דמי משלוח)

רוצים להיות מחוברים אלי?

הישארו מעודכנים ומחוברים אלי ולעשייה היומיומית שלי עם כלבים, דרך הניוזלטר שלי שיתן מידע על גידול הכלב שלכם. הדרכות שיעזרו לכם להיות בעלי כלבים טובים יותר באמצעות: טיפים, הדרכות, מחקרים ומוצרים התנהגותיים יחודיים מהעולם.

הכניסו את כתובת המייל שלכם ואנחנו מחוברים.

    מאמרים נוספים

    יש לך שאלה?

    Scroll to Top