פתל שחור….ככה קטן, ככה בריא

הם קטנים, מתוקים בצבע שחור אדום כהה ואנחנו בדר״כ מוצאים אותם בריבות אבל ניתן גם לקנות אותם ככה….בצורה חופשית והם מלאים בתכונות מפנקות ובריאות לכלב שלנו מעבר לתזונתו הטבעית.

הם מלאים בפוליפנולים ובעצם הינם סופר פוד שהתרומה שלהם לבריאות שלנו ושל כלבינו עצומה במיוחד בהקשר של מחלות כרוניות ומקרים המקושרים למחלות לב וכלי דם, סוכרת ומחלות בקני הנשימה.

החומרים בפרי הקטן נוגדי חימצון, מגנים על הלב, נוגדי סוכרת, נוגדי השמנת יתר, מייצרי הגנה עצבית, משפרת קוגניציה אצל כלבים מבוגרים.

חופן פתל שחור לכלבים גדולים ו 2-4 פירות לכלבים קטנים או ובינוניים יעשו להם רק טוב( עד 10% מסה״כ הקלוריות היומית).

אז זה למה כן.

למה לא?

טוב אין באמת….מה שיש זה חלקיקי מידע לא מבוסס באתרים ואצל יודעי דבר לא מעודכנים על לא לתת לכלבים שלנו כלום חוץ מאוכל תעשייתי מעובד(שבריאותו מוטלת לחלוטין בספק)

בפתל שחור יש רכיב הנקרא xylitol (קסיליטול) -אלכוהול סוכר הרעיל לכלבים.

עם זאת כמות קסיליטול שהפתל מכיל היא כל כך קטנה שמתן פרי ע״פ ההנחיות שהזכרתי לא מהווה סיכון ומאפשר להנות מיתרונתיו המעולים.

וכרגיל וכמו כל שימוש במזון חדש נסו מתן כמות קטנה על מנת לבדוק האם קיימת אלרגייה ושימו עין על גודל החתיכות והיכולת של הכלב שלכם ללעוס אותו ללא חנק……

יאללללה…. תהנו

מוזמנים לשתף

חיפוש

מאמרים נוספים

פאזל אוכל

מי לא אוהב פאזלים?

משחק בו מחביאים את האוכל או החטיפים במקומות סודיים שהכלב צריך להזיז, להרים ולרחרח את דרכו אלהם.

תנו להם שעות של פעילות מנטלית מהנה

9.99 $ בלבד(לא כולל דמי משלוח)

רוצים להיות מחוברים אלי?

הישארו מעודכנים ומחוברים אלי ולעשייה היומיומית שלי עם כלבים, דרך הניוזלטר שלי שיתן מידע על גידול הכלב שלכם. הדרכות שיעזרו לכם להיות בעלי כלבים טובים יותר באמצעות: טיפים, הדרכות, מחקרים ומוצרים התנהגותיים יחודיים מהעולם.

הכניסו את כתובת המייל שלכם ואנחנו מחוברים.

    מאמרים נוספים

    יש לך שאלה?

    Scroll to Top