לאמץ ולהביא גור הביתה החופש

החופש מזמין אותנו להביא גור הביתה לילדים, לעצמנו. להכניס שמחה ושובבות.

בלי הרבה מחקר אבל עם הרבה ״אינטואציה״, אופטמיות שגוייה ולחץ מסיבי מצד הילדים אנחנו פשוט קופצים לעמותה באיזו שבת אימוץ ומביאים גורון חמודון.

לא פעם אני שומע בעלי כלבים מבולבלים , נבוכים ואפילו פגועים מהכלב שלהם שגרגר עלהם כי הם הברישו אותו, לקחו לו משהו, ישבו במקום שלו או ניסו להוציא לו משהו מהפה.
נתחיל מהסוף….לא משנה מהי הסיבה לגרגור, קודם תגידו
תודה!!!
תודה על כך שיש לכם כלב שיודע להזהיר ולא לצאת מ 0 ל 100 בנשיכה. תכלס? כלב אחראי גידלתם.
כמות התקלות שעלולות להתרחש ולהוריד דרמטית את סיכויי ההצלחה של פרוייקט גורון שמנמן, מתחילות כבר בשלב הזרימה הספונטנית, דרך חוסר ידע בקליטה וחינוך הגור, ומסתיימת בחוסר החיבור של הגור לילדים, כי הוא פשוט לועס אותם בחדווה.
 
על מנת להצליח בקליטת הגור עלינו להצטייד בידע מתאים הכולל ניהול הגור וחינוכו כבר מהשנייה הראשונה בבית, ידע בבחירה נכונה והבנה לאן בכלל אתם נכנסים.
הפתרונות הם רבים ומתחילים ביעוץ בחירה מושכלת, קורס דיגיטלי מקיף המלווה אתכם יד ביד בצעדים הראשונים של הגור בבית ועד ליווי אישי שלי לתהליך.
 
מוזמנים ליצור איתי קשר ולהבין איזה פתרון מתאים לכם.

מוזמנים לשתף

חיפוש

מאמרים נוספים

פאזל אוכל

מי לא אוהב פאזלים?

משחק בו מחביאים את האוכל או החטיפים במקומות סודיים שהכלב צריך להזיז, להרים ולרחרח את דרכו אלהם.

תנו להם שעות של פעילות מנטלית מהנה

9.99 $ בלבד(לא כולל דמי משלוח)

רוצים להיות מחוברים אלי?

הישארו מעודכנים ומחוברים אלי ולעשייה היומיומית שלי עם כלבים, דרך הניוזלטר שלי שיתן מידע על גידול הכלב שלכם. הדרכות שיעזרו לכם להיות בעלי כלבים טובים יותר באמצעות: טיפים, הדרכות, מחקרים ומוצרים התנהגותיים יחודיים מהעולם.

הכניסו את כתובת המייל שלכם ואנחנו מחוברים.

    מאמרים נוספים

    יש לך שאלה?

    Scroll to Top